OMROEP MAX
COMMUNICATIE, PR
Omroep MAX is een Nederlandse publieke omroep. De omroep werd in het najaar van 2002 door Jan Slagter opgericht en startte met uitzenden op zaterdag 3 september 2005 op zowel radio als televisie. Anno 2023 is het de grootste publieke omroep van Nederland.
​
Lot of Brands was verantwoordelijk voor de free publicity en communicatie rondom diverse programma’s en presentatoren van Omroep MAX. Charlotte Landman werkte voor Omroep MAX aan de marketing en communicatie rondom diverse TV-programma's, een nieuw radioprogramma en een aantal podcasts. Van persbericht tot outdoorcampagne en alles daartussenin.
​
Lot heeft programma promotie gedaan voor onder andere: Meldpunt, Villa VdB, De Muzikale Koelkast, Heel Holland Bakt en Een kaarsje voor Tanja Groen.
​
Campagne Heel Holland Bakt
Tien jaar Heel Holland Bakt, dat wilde Omroep MAX niet zomaar voorbij laten gaan. Lot of Brands creëerde de campagne: al tien jaar een feestje, bestaande uit een online campagne (social media en display banners), radiospots en een outdoorcampagne. Daarnaast vond er een persevent plaats in aanwezigheid van de tien nieuwe bakkers, de winnaar van het jaar ervoor en natuurlijk André van Duin, Robèrt van Beckhoven en Janny van der Heijden. We organiseerden dit event bij Vue Hilversum, in aanwezigheid van o.a. RTL Boulevard, SBS Shownieuws, Telegraaf TV en Flair.