KNVB

PR

KNVB en hoofdsponsor ING organiseren jaarlijks de Oranje Fandag en vroegen Lot of Brands om extra publiciteit rondom deze happening te genereren. Met de focus op juist niet de voetbalmedia.

 

O.a Hart van NederlandMetronieuws en NOS Jeugdjournaal waren aanwezig.
Grazia sprak een van de voetbalvrouwen voorafgaand aan het event.

‚Äč

Oranje Fandag
De voltallige selectie van het Nederlands elftal kwam op zaterdag 27 mei 2017 naar het grootste voetbalfestival voor kinderen: de Oranje Fandag. De spelers en de technische staf waren in Zeist op de KNVB Campus om hun jongste fans in het zonnetje te zetten. De hele dag stond in het teken van voetbalactiviteiten waaraan de fans konden deelnemen samen met hun idolen. Ook een deel van de OranjeLeeuwinnen, de Zaalvoetballers en Jong Oranje waren van de partij om de kinderen een onvergetelijke voetbaldag te geven.

 

 

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Instagram Icon