IN THE AIR
PR, COMMUNICATIE
Als onafhankelijke distributeur biedt In The Air films en series aan voor alle exploitatievormen in de Benelux. Ze richten zich op kwalitatieve entertainment onder de noemer ‘family entertainment that matters’. Ze zetten zich met passie in om de mooiste content beschikbaar te maken en te houden voor kinderen en families in Nederland en België.
Lot of Brands was verantwoordelijk voor de free publicity, communicatie en première-publiciteit rondom de allereerste bioscoopfilm van Dikkie Dik: Dikkie Dik en de verdwenen knuffel.
De droom van schrijver/producent Burny Bos en vele peuters en kleuters komt deze zomer uit met de bioscooprelease van Dikkie Dik en de verdwenen knuffel. De releasedatum van de eerste bioscoopfilm van Nederlands meest geliefde kater is bekend: vanaf 19 juni in de bioscoop is de film te zien in de bioscoop. De oranje kat die 45 jaar geleden de Nederlandse huiskamers in kwam via Sesamstraat is onverminderd geliefd bij kinderen en (groot)ouders.
​
​