Free publicity voor De Tatta's.
​
Wie wil er niet schathemeltjerijk worden? Nou, Erik van Kampen (Leo Alkemade) zeker wel. Dan kan hij een nóg grotere villa voor zijn langs elkaar levende gezin kopen. Zijn droom valt echter snel in duigen wanneer hij een iets te hebzuchtige investering doet. Samen met zijn vrouw Laura (Leonie ter Braak), dochter Jessica (Sterre Koning) en zoon Daan (Sem van der Horst) verhuist hij van een luxe villa naar een flat. Ze willen zo snel mogelijk terug. Maar als ze hun nieuwe buren leren kennen (o.a. Sinan Eroglu, Marouane Meftah, Oussama Ahammoud en Vonneke Bonneke) leidt dat tot bijzondere vriendschappen. Als Erik nou maar niet opnieuw alles verpest.
​
We hielpen mee met de organisatie van de persdag, verzorgden de rodeloperbegeleiding en regelden in aanloop naar de bioscooprelease diverse publicaties in de media, waaronder Shownieuws, NRC en AD. Ook Nieuwe Revu, Autoweek en De Telegraaf hebben door middel van interviews met de cast aandacht besteed aan deze film.
​
Lot of Brands heeft de focus gelegd op leuke content via social media om de doelgroep te bereiken. Met succes! Binnen één maand stond de teller op 500.000 bezoekers.
​
​