top of page
logo coproducent.png

DE COPRODUCENT

PR, COMMUNICATIE
movie-26255-ZC poster.jpg.webp

 

Lot of Brands regelde de free publicity rondom de documentaire Zwarte Cross - Vaak Bu-J Te Bang, die vier weken exclusief te zien was in Pathé-bioscopen en daarna op Videoland.

 

Makers Lars Gierveld en Floor van der Kemp schoven samen aan bij NPO Radio 1 Langs de lijn en omstrekenOok was Lars met twee fans van Zwarte Cross te gast bij NPO Radio 2 Spijkers met Koppen en schoof hij samen met zakelijk directeur Ronnie Degen aan bij talkshow Op 1. Verder verschenen er publicaties in o.a. AD, Parool en Nieuwe Revu.

 

Over Zwarte Cross - Vaak Bu-J Te Bang

​

Bijna drie jaar lang doken documentairemakers Floor van Kemp en Lars Gierveld in de wereld van de Zwarte Cross. Met open vizier volgden zij de mensen achter het festival. Een film over een jongensdroom die begon met 1.000 bezoekers op een veldje in Hummelo en uitgroeide tot één van de grootste festivals van Europa. 

​

​

​

​

​

​

bottom of page