Ondernemer, ambitieus, hardwerkend en doelgericht. Met 12 jaar werkervaring in marketing, communicatie en PR in de entertainmentbranche ben ik Lot of Brands gestart. 

Ja, nog steeds ben ik gespecialiseerd in PR in de entertainmentbranche en nog steeds ambitieus en hardwerkend (misschien nog wel meer dan ooit). Maar ik heb nu ook meer tijd en ruimte om uit te zoeken wat ik het leukste vind om te doen en waar ik anderen het beste mee kan helpen. Dat heeft gezorgd voor uiteenlopende opdrachten en projecten.

Een zekere opruimgoeroe zei: 'does it spark joy?’. En dat geldt denk ik niet alleen voor materiële zaken, maar eigenlijk voor alles in het leven. Je huis, je werk, je geliefde. En natuurlijk zit niemand dag-in-dag-uit 100% joy te ‘sparken’, maar over het algemeen moet je er wel energie van krijgen en er blij van worden. En als alles in balans is, dan ben je de beste versie van jezelf.

Met Lot of Brands ben ik die beste versie van mezelf. Wat ik doe, waar ik mij in vastbijt, dat kies ik zorgvuldig uit. En net zoals ik kritisch kijk naar mezelf, zo kijk ik ook kritisch naar jou: naar je merk, naar je doelgroep en je doelstellingen. Hoe wil je je positioneren? Welk verhaal wil je vertellen - en aan wie? Dat kan met een persbericht zijn, een interview, maar ook een betaalde campagne, een pakkende tekst voor social media en je website of door een alleszeggende foto of video.

Benieuwd of ik jou kan helpen?

HI! IK BEN CHARLOTTE LANDMAN

Kopie van Logo - Tekst - Lot of Brands.p